Moje pasje



Koniec roku skłania do refleksji i podsumowań. I tak jest też u mnie. Postanowiłem jeszcze raz opublikować video-wspomnienie z moich wypraw rowerowych małych i dużych. Tym razem w ogromnym skrócie - pigułce. Przejechałem rowerem Polskę i Kotlinę Jeleniogórską wzdłuż i wszerz. Widziałem naprawdę wiele niezwykłych zakątków naszego pięknego kraju. Przejechałem Odrę, Wisłę, Wartę, Bug.. Całe nasze wybrzeże morskie. Mazury, Tatry, Bieszczady.... Przedstawiam wybrane rowerowe sceny z polskich dróg i ścieżek. Od gór po Bałtyk. Od Gdańska do Karkonoszy i Gór Izerskich. Więcej zdjęć i filmów udostępniam na specjalnej stronie. Bezpośredni link: ZDJĘCIA Z PODRÓŻY

Moje miasto, góry, podróże...
Moje zdjęcia i video.
Impresja filmowa.



Zdjęcia i montaż: Michał Rażniewski.

Więcej

Popularne posty